Kiscicagyilkos lettem... :D

2008.06.17. 14:31

Ma végre picit lazulni lehet..
Tegnap este Petivel (Smöre) Elmentünk biliárdozni... :D
HUlámba kezdtünk egy kis csocsoval és pizzával, majd elcheckoltunk révészbe, ahol kiderült h a billiárd 720/h amin én picit lestem.. :S De mindegy.. Kb fél órát billiárdoztunk aztán annyira rám/ránk jött az álmosság h ugy döntöttünk h alvás.. ..ebből az lett h elmentünk 23:00 kor még kosarazni.. :D Természetesen az én jóféle belül pattogos szelepes labdámmal, amivel idegeire mentünk mindenkinek.. :D
(Peti nálunk aludt emrt már lekéste az utso buszát.. :D )
Szal kosár után még kis séta ide-oda.. Aztán go hozzánk és még meglestük a Vaskabátokat (hot fuzz) amin én természetesen elaludtam de Peti lekövette az egészet..
Reggel még kis Vice City aztán peti ment haza..
Anáym is elhuzot itthonról, de természetesen egy kis ciffra után (^^) még végigkellett hallgatni az összes hülye történetét.. :D
Na szal végre senki nincs itt nálunk gondoltma eg ykis film amin alszok, de nem lehet emrt jön Kasza és Cinky h pakoljunk/befejezzük Kasza/Weinie bringáját.. :D
Filmet meguntam, szal gondoltam kis zene és nagy mulatás közbe megtaláltam azt a szál cigit amit még Brian adott osztkiránduláson. Mindenki aki ismer tudja h nem vok dohányos és a magam módján ellenzem is, de gondoltam h már itt ál szegény a végén még megromlik, szal segítettem rajta.. :D Kiscicagyilkos lettem... :D
Sztem picit gyorsan szivtam el, mert a végén picit a fejembe szált.. Gonodlom emrt nem vok edzett dohányos vagy nem tom.. :D

Aki nekiállna aggódni (pl : Andi) Megnyugtatok mindenkit h nem leszek láncdohányos, de most ilyen kedvem volt.. :D
Valamivel tönkre kell tennem magam, ha már az energiaital sem használ.. :D

Ma elvileg elcheckolunk Cinkyvel a Kazinczys évzáróra is.. Mi leszünk a meglepetésvendégek.. :D
A bringám egyenlőre elég korcs.. :S Ahogy Cinky mondaná.. Se trial, se tekerős, se dirt/street szal érdekesen fogok kinézni rajta, dehát ez van.. :D
Hirtelen ennyi.. :D
Majd még re!
Ja és NEKTEK KÖSZÖNHETŐEN ELÉRTÜK A 600 AS LÁTOGATOTTSÁGOT! :D

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr711988982

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gerely · http://ikrenyweb.extra.hu/blog 2008.06.17. 18:51:01

Baszod arra a szálra én is emléxem, aszittem elhagytad azér nem szívtad el akkortájt... :D nézzétek: www.ikrenyweb.extra.hu/blog

Andi 2008.06.17. 21:11:49

Dani, Te HÜLYE vagy... ennyi... És már nem is aggódom, mert nem! höhhh

Cinky 2008.06.17. 23:54:24

nemsokat ért a kazinczys fasszopás :S :D amm meg jó lett a korcs ,gurul oszt jól van :D
süti beállítások módosítása