Bizonyítvány - Hullám

2008.06.13. 23:52

Ma megvolt az utsó nap is suliban. Semmit nem csináltunk, viszont ennél több keverés nem is lehetett volna.
Az évfolyamon megint mi vagyunk a legjobbak (magától értetődő) 4,37 az átlagunk ha minden igaz.. Én büszke vok magamra  a4,33 as átlagommal, szal most már csak a nyárral foglalkozom és azzal h holnap kész lesz a bikeom.. :D
Suliba letárgyaltuk h este lesz egy kis parti ahova mindenkit várunk itt mellettünk a hullámba, de aztán lofax nem lett belőle, mert mindenki azt mondta h "persze, megyek, mikor? hol?" ehhez képest a kemény mag volt itt szokás szerint . 10 en voltunk aztán késöbb csatlakozott Norbi és Shoni is :D
Akik itt voltak: Andi, Erika, Dávid, Peti, Sunny, Chirisi, Pálesz, Jocee, Norbi (Moldován), Schoni, Weinie.
Ja mugy dagadt geci majdnem elkeverte a bizonyitványom... szal már kezdtem parálni h apu mit szolna, mert mostanában picit összekaptunk, és ha most még érdekes módon csak az én bizonyítványom eltűnt volna akkor, nem tom mit szolt volna.. :D
Mugy készültek képek is.. Nem sok, de van pár.. A szokásos helyen, a szokásos módón tölthető..
Mugy mikor Schoni és Norbi megjelentek picit meglepődtem. Schoni mondta h jön de Norbin meglepődtem.. Már 2 éve oszttársam, de még soha sehova nem jött ahova nem volt muszály (vajon Andi észreveszi..??? )... :D De nagyon jófej a gyerek, csendes és jófej :D
Érdeklődött h milyen gyakran járunk ide, és h mikor jövünk legközelebb.. :D Szal sztem jönne legközelebb is.. :D
Nagyon jo volt a hanguat :)
Remélem máskor is sort tudunk keríteni rá.. :D
Még akartam vlamit irni, de elfelejtettem.. :S
Szal majd holnap kibeszélem magamból :)
Most jó8 everibudy és KELLEMES NYARAT MINDEN ELVTÁRSNAK! :D

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr751988975

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ikrény · http://ikrenyweb.extra.hu 2008.06.14. 11:13:14

Kellemes nyarat neked is Jack elvtárs! :D Amúgy Schoni, és nem Shoni, de ez elnézhető, mert te angolos vagy :P Gondolkodta, én is, hogy elmegyek, de aztán nem lett belőle semmi. Elvoltam én itthon, volt munka azon az oldalon/fórumon, ahol társszerkesztő/moderátor vagyok :) Egyszer mindenképp kipróbálnám az óriás hamburgert :D

Andi 2008.06.14. 11:38:57

Igen.igen Dani, ÉSZREVETTEM "nyelvbotlásodat"...Nagyon remélem, hogy direkt írtad úgy... köhömmm :D

Gergő · http://gergoe.extra.hu 2008.06.14. 19:03:29

Én is úgy gondoltam h mennék de ugye szombaton indulás Hévízre és még pakolni is kellett, sőt mint utólag kiderült még vendégek is jöttek. Amúgy kellemes nyári időtöltést neked és mindenkinek. Más: Frissítettem a Firefoxot... Ne tegyétek nagyon szar az oldalgörgetés off

Ikrény · http://ikrenyweb.extra.hu 2008.06.14. 23:37:57

Te Jack, írtad blogomra, hogy péntekenként Hullám. Tehát minden pénteken lesz valami? Mert valamikor én is elmennék, csak nem tudom, hog ymikor, mert most pénteken itthon kell segítenem, a többit meg nem tudom, hogy fog alakulni munka miatt. Meg esetleg egy "árlistát" dobhatnál, hogy mi milyen árban mozog :D Thx előre is ;)

weinie4 · http://jackieblog.extra.hu 2008.06.15. 07:56:45

Hát eddig is szinte minden pénteken mentünk, szal sztem ezentúl se lesz másképp.. de azért ne vedd készpénznek, előtte azért kommunikáljunk ha jönnél.. :D Árlista: pizzák 690-1000, üditő 200ft/2,5dl, sör meg 250-800, szal egész türhető.. :D

Ikrény · http://ikrenyweb.extra.hu 2008.06.15. 11:53:37

Kösz az infót, előtte úgyis szólnék, nem szeretek csak úgy váratlanul betoppanni valahova :)

Patrícia 2008.06.15. 20:05:44

bocsi h nem mentem pedig megígértem. tudod nem túl könnyű itthon és este megint cirkusz volt...ha érdekel elmondom részletesen, de sztem uncsi és azért a netre nem írnám ki:) plíz szólj ha megint lesz ilyen, mert TÉNYLEG el szeretnék menni, csak vki mindig megakadályozza:(

weinie4 · http://jackieblog.extra.hu 2008.06.15. 20:29:58

Aki nem jön partizni az nem kap csokit..:P

Patrícia 2008.06.16. 10:30:19

haha:D nem baj, én akkor is örülök a matek 5nek:P

weinie4 · http://jackieblog.extra.hu 2008.06.16. 13:16:48

ha jösz akkor lesz csoki..:P
süti beállítások módosítása