Sulis marhaságok...

2008.06.10. 22:32

Csomó minden történt gondoltam leirom azoknak akik esetleg nincsenek itthon mint pl: Zsofi, Balage, Dautch..
Szóval tegnap is elég laaaaaaaaza napunk ovlt, de ma meg főleg..
Reggel 7.30 kor tali az ironroadnál aztán fel a vontra, ahol jol bealukált mindenki, én persze nem... :P (csak hazafelé.. :/
Pesten picit kovályogtunk (ezt ly-al kell irni..? ) Enikővel barangoltam főleg és naggggggggyon pozitivan csalodtam benne, tök jofej :D
Szoval csináltma egy pár képet, sztem egész jók lettek :D
Meg még sulis képek is mentek/mennek fel.. Szal képke mappánál a szokásos rar/zip formában letölthetők (800*600) <- igy csak 4mb :P
Hirteeln ennyire futota, majd még irok.. :D

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr31988973

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása