Futkera =]

2008.06.05. 22:46

Ma elloptam Csicsit aka. Adrit (Cinky nővére) egy laza futás erejéig. Én ugy terveztem h majd újfalu fele megyünk el, de aztán Adri mire ideért már kész volt teljesen.. :D Szóval győrtábla és vissza hozzájuk esőben letta vége. Szegény lány nem tudom mire készült, de teljes túlélőkészlet volt nála.. :D
Zsepi, üdítő, telefon, cigi (az volt a legnagyobb mikor a cipőjétől előhúzott 2 szálat.. :D ), na és persze öngyújtó és a végén még egy adag zsepi.

Az is nagyon meglepett h Adri milyen gondoskodó. Figyel h mikro lépek le az utrol, nehogy elcsapjon valmi kocsi, félbetépi az utso zsepijét h majd hátha nekem is kell, megkínál üditővel...
Szóval teljesen kész voltma tőle, és komolyna mondom a végére már kezdett bűntudatom lenni h nálam nincs semmi amivel viszonozhatnám.. :S Én enm készültem világmegváltó futásra, és nem volt nálam semmi, egy üreszsbű nadrág, cipő, polo, ennyi.. :D

Most értem haza (22:32) és tök jó volt mert az idő is naggyon kellemes volt.. Kb 18-20 fok lehetett.
JObb is h nem 20:30 kor indultunk hanem 21 körül mert 20:30 kor még elég meleg van.. :D
Jelenleg a családi répatartalékot dézsmálom, és tök fincsi mert ilyen bébirépa 10-13 cm és tök fincsi édes és roppanós.

Ma irtunk infobol, és csak egyet nem tudtam.. Holnap emg matek tz, de azt meg qvára leszarom.. :S Valahogy nem tud izgatni.. :S
Hirtelen ennyi...
Megyek zuhanyozni, mert olyan szagom lehet mint egy disznóólnak.. :D :D :D :D

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr171988965

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

>Csicsi 2008.06.07. 01:21:48

:D Kéész:D Most jutott eszembe, hogy biztos leírtad a futásunkat:) Amúgy rájöttem ha még hozzátok busszal megyek, akkor bírni fogom újfaluig^^ Tudom.Remek felfedezés:D Szóval jövhéten uccu megint. Jahh és azt nem tetted hozzá, hogy olyan villám sebesen futottam a házatokig, hogy az egyik szál bagarettám eltörött:( :D De legalább Isten csak egy kiscicát nyírt ki miattam.:D Fúúú de buta vagy Csicsi. Nah üdvözletem:):*

weinie4 · http://jackieblog.extra.hu 2008.06.07. 11:49:07

Bagaretám.. LOL!!! :D Behalok tőlet.. Na emg szegény kiscicák.. le kell szoknod.. :D
süti beállítások módosítása