Én lennék bunkó.._????

2008.06.05. 20:49

Hi all again!
Ma mikro ideültem géphez akkor picit el voltma keseredve (azért mert ép előte keltem fel és még durci voltam..)
A másik emg az volt h nézem az odalakat és semmi izgi enm történik.
Aztán lestem a blogokat és ott sincs semmi :S És picit elszomorodtam h amilyen nagy volt a kezdeti lendület most olyna nagy pangás van. Ezt senki ellen nem lehet felhozni, mert mindenkinek szive joga h mikor mennyit ir blogjára, de szerintem a blog azért jó ert a nap végén mikor már mindenkivel/mindennel tele van a faxod akkor ide leirhatod. Sokan azt irják h hát nincs semmi extra velem ugyhogy nemsokat irok, de én pl nem igy csinálom h csak akkor irok mikor történik velem, valami.. ( Vagy velem mindig történik vlami.. ???)

Picit elvesztettema gondolatmenetem, ugyhogy helyete.:

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr371988964

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása