Tertiparty!

2008.05.31. 16:21

Nem véetlen eza  cím.. Ha emlékeztek akor volt egy partimeghívó amit így irtam el.. :D
Szóval a party sztem egész jó lett. Készültek képek is amik egyenlőre somtamnál vannak, de hamarosan beszerezzük őket.. :D
Akik itt voltak: Somtam, Bojek, Romi, Rico, Davidoff, Csaba, Svacsa, Csaba+barinője (elfeljtettema nevét.. :S ) Orsi, KissM, Vili, Máté,  hu több albis vendég nem jut esezmbe, sorry akit kihagytam.. :S
És tőlünk: Peti & Zsófi, Andi & Kömi, Chris, Erika, Ceka, Roland & Szandra, Balage, Tammy, Cinky, Gabcy, _petike, Weinie4 és azt est fénypontja: Csicsi! (azért irtam a végére emrt késöbb rá még kitérek.. )
Elég jol elvoltunk.
Mielött jöt a nép, Andival főzőcskéztünk és sütögetünk, ami elég kelendő volt   a partin.. :D
Somtamék 8:15 körül jöttek és elkezdtük a kaját.. Úgy volt h 9 kor már kaja, de végül csak 10 fele lett.. :D
Elég jó lett Chef bácsinak (Somtamnak) Köszönhetően :D bár picit chilis volt, kicsit nagyon is, de senki sem tiltakozott.. :D
A nép nagyrésze utsóval ment, de a mag kitartott :D Végül akik maradtak: Csicsi, Tammy, Balage és Weinie4 :D
Késöbb csatlakozott hozzánk az "albicsapat" is :D Majd bechekoltak Gabcyék is, akik közül Cinky volt a legjobb hangulatban.. :D Énekelt, táncolt, mesélt, evett.. Gabcy megkostőlta a szunyogirtós kenyeret.. :D _petike pedig szelíden falta a "gulyáslevest" ami mellesleg ugye chilisbab volt.. :D
Végül mindeki ment. Balge anyujával, Csicsi Somiékkal, Tammy meg itt szundált egyet. :D

A parti olyna jól sikerült hogy név nélkül halottam hogy egyesek az öcsük nadrágjába mentek haza... :D

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr721988954

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

>Csicsi 2008.06.04. 00:12:26

:D :D :D :D :D :D Ezt most egy élmény volt elolvasni... és visszaemlékezni...wááá :D És köszönöm a megtiszteltető címet Idesss :D Én igen jól éreztem magam,-jó az elején, mint egy elhagyatott kismókus, de ez már senkit nem érdekel :D- szóval ha majd újra tervezel "tertipartyt", akkor számíthacc rám^^ Jahh és a naca :D Azért a szürkeszakadtfestékes mégis vegyülősebb szín az utcán, mint a Chef bácsi piros Baywatchosa :D Más:Csüt. megbeszélt tájm, megbeszélt plész--->rán.

>Csicsi 2008.06.04. 00:21:37

Hm. Egész litániát írtam és nem adta bééé. De miért?o_O Minnyá ríjok:D

weinie4 · http://jackieblog.extra.hu 2008.06.04. 19:40:03

Látszik h mit irtál csak, az új felhasználóknak el kell fogadnom az első bejegyzésést h igy kiszürje a rendszer h csak spamosok vagy rendes felhasználók..
süti beállítások módosítása