Na baxki...

2008.05.27. 20:36

Mit szenvedtem vazze..
Ma ellestem Ikrény oldalára, szokásomhoz híven és meglestem a GTA részeleget, és kapásbol ráraboltam a GTA IV oldalára, ami elsőre qvára bejön mert igényesen lett megcsinálva, bár a firefox hajlamos xarul betölteni (a felénél abbahagyja), de egy frissítés megoldja a dolgot.. :D
A dolog ott kezdett bajos lenni, hogy míg rájöttem h mi a gond az oldalla közbe halgattam a main theme-t az oldalon, ami qvára bejön, mert iylen depressziós, nyugis zene. Ha ismertek, tudjátok mire gondolok.. :D
Szóval volt ez a faxa muzsika amit le akartma szedni, de mivel ez enm hivatalos soundtrack , így sehol nicns fent és még csak senki nem is tudja hogy mi ez, mert mint késöbb kiderült, ez egy 13 másodperces végtelenített szám, ami természetesen swf formátumban van és így igencsak bajos hozzájutni...

Szóval sehol nem lehet emgszerezni, na akkor gondoltam , bizti van oylan progi mi leszedi az swf-et és akkor majd onnan kiszedem.. ..aha.. ..persze.. ..ahogy azt Weinie gondolta.. :S Hiába szeded le nem tudod kiszedni..
Na akkor fél óra keresgélés.. Kutatgatás.. No eredmény természetesen, yes qvasok fölöslegese leszedett minden másra való program.. Szal a gépem most kb mint a lomtár...
Nade végülis Marty McFly segítségével sikerült megalkotni a lehetlent..
Találtam egy progit ami ingyenes igy csak a fileok felét convertálja át swf ből mp3 ba, de nekem ez si elég volt mert az én swf filom pont az első felébe tartozott szal, az enyémet még pont átkonvertálta.. :D
Akinek van olvasás után idegzete meghhalgatni annak itt van.. :D

http://www.upload-mp3.com/pfiles/7055/gtaiv_003.mp3

 

Rockastar games - gta theme

Azért auto repeat emrt 13 secesen enm oylna jó, de ha egybefolyva játszod le ugy nagyon jo.. :D

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr181988950

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

weinie4 · http://jackieblog.extra.hu 2008.05.27. 20:40:18

Nincs auto repeaten, de tedd abba, mert úgy jó..
süti beállítások módosítása