Baby come back!

2008.04.20. 10:11

Nem tudom miért írtam ilyen címet a postnak.. :S :D csak egyszerűen énekelek.
Szóval tegnap bakonyban voltunk egyet túrázni ami igencsak érdekesen indult..
Reggel már teljes harci díszben voltam, mikor hívott Lilla hogy ők "nem jönnek" (Fanni, Orsi, Lilla).
Kapásból felhívtam Andit, de nem vette fel... Felhívtam Dávidot: kinyomta..
Szóval kapásból úgy tünt hogy senki enm megy sehova, de felhívtam Cinkyt és ő volt az én emberem.. :D
Mi megyünk, és ezzel el is volt intézve :D Később kiderült hogy Martin és Eszti is jön, szóval már négyen voltunk..
Leértünk bakonyba és a kijelölt távot 2 óra alatt letudtuk, szal délbe már finishbe voltunk.. :D
...természetesen mi nem érjük be még további 5 óra várakozással.. ..inkább elemntünk meglesni a " L-mint Likaskövet" természetesen az L betű a fákon, nem ezt jelentette szal tettünk egy kb 2km-es "kis kitérőt" , de aztán meglett a kavics...
Utána laza kis sütögetés (olyan szagunk lett, "mint aki mellett leégett egy dohányföld")
Ja és persze megúsztuk az esőt is amire hivatkozva nem jöttek a többiek.. Egész nap 20-25' volt.

Ja és lényeg, hoyg készültek képek is. 120mb Aki teheti/van kedve az szedje le a képek részről..
Mugy a legtöbb kép Cinkyről van mert: 1- én fényképeztem, így rólam nincs sok.. 2-Csak ő ugrándozott a köveken, ami esésgyanús volt-ergó: azt volt érdekes fényképezni :D
A pénteki képek is fent vannak, akit érdekel. (Xé, Balage, Gabci, Cinky, Én )

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr671988890

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cinky 2008.04.20. 11:01:20

héló hát csak sajnálni tudom azokat akik ezt a túrát kihagyták...soha jobb időt nem kívánok senkinek..a társaság is jó volt...igazi "keménymag" ;akik egy kis sötét felhőtől nem ijedtek meg. ennyi... ; elesni csak egyszer estem de akkor se seggel :D szal jó voltam ...és a cipőm se ázott be :) Tanúlság: megtanultuk, hogy kik azok akikre nem számíthatunk egy ilyen túra esetén ... ezvan na csocsi

weinie4 · http://jackieblog.extra.hu 2008.04.20. 14:50:27

ez így igaz! Ezentul bakony partik lesznek ugy érzem :D

Eszti 2008.04.20. 16:50:46

Srácok köszi ezt a fergeteges kirándulást!:) Nagyon élveztem!;) A legjobb a "bátorságpróba" volt!!!! (Talán tudjátok mire gondolok:P )

weinie4 · http://jackieblog.extra.hu 2008.04.20. 18:51:55

Hát az 8cm es vasprofil durva volt, főleg 30km/h szélben.. ..Már ha arra gndoltál.. :D Naggyon böxme volt.. Köszi h gonodltatok/gondoltál rám.. ;)

Szar a bicóm ,de attól még Cinky vagyok xD 2008.04.20. 18:57:07

te dani , igazad van a puhányok nem érdemlik meg a partyzást xDD Eszti! : a kókuszos sütidért bármire képesek vagyunk :P :D

weinie4 · http://jackieblog.extra.hu 2008.04.20. 19:07:19

kokuszos süti forever! A legjobb... off azért ott a sütiszünetnél milyne tajparasztok vóótak máán.. on

Eszti 2008.04.20. 19:14:04

jajj! köszi fiúk!!! Rendesek vagytok :) (egész belepirultam :P )

Cinky 2008.04.21. 21:01:28

tee dani azé a pannonhalmai kondás desszant alakulat odavágott :D

weinie4 · http://jackieblog.extra.hu 2008.04.21. 21:24:17

LOL! kondásdeszant.. hát ez bexarás.. :D na ja.. ..a hangjukkal gyilkolók.. :D Na meg a spiderman imitátorok.. :D
süti beállítások módosítása