Már pár napja függő lettem. Régen nagy yummie mixtapes voltam, és mostanában előkerestem a régi zenéimet, mert már a tököm tele volt a mostaniakkal. Menet közben megtaláltam a yummie mixtapek nagyrészét is. Közel 40 része van meg letöltve. Egyik jobb mint a másik. Volt egy korszaka human-nak mikor nem feltétlen az én izlésem követte, de mostanában megint visszatértünk. Szóval most ennek örömére, meg mivel megtaláltam a lemezeket, ezért itt van egy nagyszerű darab. 
Where did all the blue skies go. A képre kattintva tölthető/hallgatható.

Meg arra is rá kellett jönnöm, hogy a két soros címek nem férnek bele a poszt fejlécbe.. De erre még majd kitalálok valamit..

Szerző: weinie4

Szólj hozzá!

Címkék: zene yummie

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr801984393

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása