Fünyirás

2009.07.07. 20:33

Az ember azt gondolná hogy ez egy egyszerű folyamat (és persze az is, hogy tényleg igy van, de én most komplikáltam irom le). Ma volt ennek a napja megint, dután ahogy kell, csak annyi volt a gond hogy rengeteg volt a szunyog, amivel persze én nem törődtem.. sőt elsőnek poló nélkül mentem le (sexy hab test) na meg persze azért mert kurva meleg volt (és igen megizadtam.. és melegem volt..) szoavl poló le, mp3 be, és elkezdtem füvet nyírni, de persze jöttek a szunyogok, amik elöször még elmentek, de aztán kezdtek idegesítőek lenni, és persze vérszagra gyűltek: az első csipés után rajban jöttek (raj banda).
Gondoltam jól kibaszok velük, befujtam magam ilyen szunyog riasztó irtó cuccal amivel azt értem el hogy ugyan nem csiptek, de közeljöttek és mielött elrepültek volna sikerült beleragadniuk ebbe a szarba.. (undorito, tudom) szal most mrá nem csiptek, hanam csikiztek, sokkal jobb a helyzet..
A legjobb mondjuk az volt mikro még spray elött leálltam hogy kiürítsem a fűgyűjtő tartájt, és persze akkor betámadtad, szal forogtam össze vissza és köröztem és ugráltam és ugy burítottam ki a füvet egy szemeteszsákba. Apám meg persze azt hitte hogy nem vagyok normális, hogy egy zsákkal és egy dobozzal a kezemben táncolok körbe körbe félpucéran..
Na mind1.. a fű lenyirva..

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr51996395

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása