Today :: 2009 06 14

2009.06.14. 20:36

Hát ma ilyen semmilyen napom volt. Nem tudnám hova tenni. 8:30 kor keltem, mert 9 re jött Cinky robogót festeni, szal gyors reggeli, aztánkb jött is, szal délelöt azt szereltük, meg csiszoltuk meg ilyenek, szal jó volt. Imádok így garázyba desszantolni és szerelni, szal jó móka volt. Aztán kaja apuval, aztán kis pihenő, aztán mehettem le meggyet szedni, mert hát annélkül nem élet az élet, aztán uzsi (jól teleettem magam csehesznével (direkt h val) szal most alig élek) aztán Cinky kolléga még átjött picit csiszolni, aztán apuval elmentünk egy deszantra, hogy meglessük mizujs a városban, aztán utközben eltörtem a szemüvegem, de nem nagyon érdekel, mostanság úgyse használtam..
Hazajövetelem után meg még egy kis csehesznye, szal estére vagy nagy perem alatti harc lesz, vagy szimplán világháború..
Most megyek és utolérem magam a világ történéseivel, ha találok valami izgit majd jövök..
"Ennyit már kedves naplóm.."

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr1001996483

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása