Erika szülinap

2009.06.13. 00:21

Ma voltunk hullámban, ahol megint sikerült picit felhúznom magam..
Félrehívott Feri (hosszúhajú kolléga) és közölte, hogy szeretné ha lenne fogyasztás is nem csak a sütit ennénk meg.. (a sütiről si szóltunk előre) , persze szolidan bólogattam, de aztán elkezdtem gondolkozni. Mi kb 20 an voltunk mindenkivel együtt, és volt fogyazstás is, kb 5-6 pizza, 20-25 üveg sör, tequila, bor, szal annyira szar azért nem lehetett a bevétel, és akkor ott vannak a salsások akik meg jönnek, egy ásványvizet vesznek és ott vannak éjfél, avgy akár egy óráig..
Meg nem is értem minek szólt, mintha az lenne a szokásunk hogy odamegyünk és nem eszünk-iszunk semmit, csak ülünk..
Azt meg érdekes módon elfelejtették, hogy kb 2 hete kérjük őket hogy had vetítsünk projectoron Erikának ppt-t de persze ezt nem tudták megoldani.
Megint nagyon csalódtam bennük, és annak elenére, hogy a multkori óta nem akartam hozzájuk járni, most megint elértem erre a szintre.
Ráadásul még villát és tányért se kértünk a sütihez, azt is vittünk, szal a FASZOM! NA!
Késöbb majd írok valami vidámabb postot is, de most elborult az agyam megint...

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr11996476

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gerely 2009.06.14. 00:02:48

ygertek hozánk..... vedngéklönkbe.. itnemgeciznek...

Gerely 2009.06.14. 00:07:10

megboldog születsnapor Erinkának lmm lmm <--nemtommiertz?

Gerely 2009.06.14. 20:21:34

ja mostmár látom.. de tegnap még eléggé telivoltam minta sapka lmm lmm lmm :@ <faszfej? :D
süti beállítások módosítása