Közgáz móka

2009.06.11. 21:06

Ma beszéltem dagival és azt mondta, hogy nagyraértékeli az éves munkámat, és az igyekezetemet, mert nem sokan tartottak kiselőadást, de bezzeg én, milyen fasza gyerek vagyok, szóval le a kalappal, viszont azt is mondta hogy ennek ellenére szin 4 re nem adhat ötöst, szóval jó lenne, ha beadnék még valami házidoga jellegűt, mertvalamit mégiscsak kéne.
Suli után kimentem apu elé, hazajöttünk megkajáltunk, és el is dőltünk mint a krumpliszsák, szóval kb órája álltam neki igaziból ötletem se volt, mert nem, de aztán rájöttem h itt a válság :D Arról lehet rizsálni, szal vállság itthon, 2 oldal tuti fasza.
off
még mindig kint van msn-en a rip eminem üzenet.. lehet h már kéne valamit újítani rajta..
on
Szóval msot elégedett vagyok magammal, és jó kedvem van. Megittam egy bögre teát, sok koffeinnel és sok cukorral szal most addition van, pörgök mint állat.. :D

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr311996469

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása