Hell yeah!

2009.06.10. 22:03

Fuck ya' bitches!
Ma jó kedvem van, nem is tudom, hogy miért, csak szimplán ilyenem van. Ennek már örülök, mert pár napja kiszált belőlem minden életkedv, szal már ideje volt picit magamhoz térni. Épp hudbaról töltögetek zenét, szal ha fasza lesz akkor jön a következő deephills kör.
Igaziból szerintem az lehet a dolgok hátterében, hogy már vége az évnek és baxok mindenre, és mindenkire. Apu is jön haza szal happiness. Tegnap elhatároztam hogy nyáron nekiálok a css nek, meg html meg ilyenek, aztán majd ha megy talán össze is dobok valamit, talán egy kis flash is befigyel majd..
Ja meg rendet rakok a szobámban. Rend van most is csak ilyen globálisat tervezek, hogy mindent szépen egyenként letörölget meg ilyesmi..
19 én lehet h szerezek valamit még nem tudom, meg ma pl ugy volt hogy megyünk Csabival meg Bojekkel röpizni (meg 3 csajjal), de aztán midnenki dolgozott, szal most kedvet kaptam a röpihez is szal ha vége a sulinak és jó idő van szerintem azt is be kéne játszani..
Most nincs több ihlet, majd jövök..

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr371996463

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása