No money

2009.06.09. 14:55

Hát már a tököm kivan.. Tduom hogy már unjátok, hogy mindig csak sírok itt, de a tököm, ha csak ez van velem..
Ma anyám kiváltotta a családi potlékot, csak véletlen elfeljetette oda adni, amikor meg szolidan megjegyeztem hogy mintha megbeszéltük volna hogy az nekem jár, mert nekem is kéne valamiből élnem, ha már egy kanyit nem ad semmire, se ruhára, se cipőre, se kajára, se bulira, akkor adja már nekem, szóval akkor kiakadt h mit képzelek én, stb..
Persze azt már nehezményezte hogy szóvátattem hogy akkor minek vett megint cipőt és miért ment koncertre és miért megy jövő héten is..?
Ilyenkor persze bejön a képbe apu, hogy ő a hibás, emrt ő nem tud sporolni, de persze arról nem esik szó hogy ő mire szórja el a pénzt.
Na mind1, fasz kivan, már megszoktuk.. De hogy ebbe a hónapba miből fogok élni, azt pl nem tudom..

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr831996458

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása