Az az igazság, hogy nem gondoltam volna, hogy ilyen jó lesz. Nekem még izgibb volt a dolog, mert nem tudtam semmit, hogy mikor hol mit kivel és miért, sőt a pénzem sem volt befizetve, de hála istennek Klau befizette helyettem, amit innen köszönök még egyszer.
Reggel volt a gyülekező 7:20 kor ami persze nem 7:20 lett, mert kedves Erika véletlenül elfelejtette elhozni a beszedett pénzt (ergo pénz sehol, miből megyünk akkor kirándulni?) Persze Dagi gyorsan ment és vett ki pénzt, szóval a haza megmentve..
Nagyjábol mindenki itt volt már, mindenki elfoglalta a helyét, de nekem akkor is Roli haja kötötte le a figyelmem, ami nagyon durván jó lett, kurva jó! :D
Szóval elindultunk, én Peti mellett ültem, nyugisan elvoltunk :D Az odafele út elég nyugis volt, mindenki szolidan ette itta amit hozott, pár helyen meg is álltunk, de nem volt semmi extra.
Voltunk bányászkiállításon, amin a pali volt a legnagyobb látványosság aki kicsit paraszt volt.. :D
-"Még ha szarnod kellett is, akkor is vinned kellett magaddal.."
Voltunk üveggyárban is ami nekem már nem volt újdonság, mert általánosban voltam, de ahogy néztem azért élvezte a nép, kár hogy nem lehetett fényképezni a gyáron belül, pedig az volt az igazán izgi.
De a legjobb a borkóstolás volt. 8 bor kóstoltunk, mindegyikből kb 1dl szal mire a végére értünk már mindenkin látszott hogy egy picit illuminált állapotban van.. Vettünk jópár üveg bort, na és persze a kóstolás hatása kihatott a hazaútra is.
Páran tett vagy őszintét játszottunk (mertsz vagy nyersz, és társai, stb..) és elég jól elvoltunk. Sok álatságot csináltunk, sé szerintem sikerült a végén elég durva dolgokat is alkotni.. :D
Hazafelé találkoztam Katával is, meg egyik régi haverommal, szal annak ellenére hogy 20:25 re értünk haza, nekem csak 21:45 fele sikerült hazakeverednem :D
Kép is készült pár, amit hamarosan fel is töltök, és akinek esetleg van, és megosztaná a többiekkel az küldje át, vagy adja oda egy pendriveon és azokat is szivesen feldobom :)
original: 2009 06 06 -update 2009 06 08-

A képeket feldobtam. Itt tölthető. (tovább után leshető)

[gallery=51]

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr261996455

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gerely 2009.06.06. 17:06:59

woohoooo agyonkettébaszottjó volt..
süti beállítások módosítása