HTML

2009.06.07. 00:55

Ma volt a napja, hogy nekiálltam az infóházimnak, ami annyi volt hogy mivel senkinek nincs jegye infobol ezért mindenkinek egy saját honlappal kell előrukkolnia. A dologban igaziból semmi körülményes nincs, simán DW ben össze kell dobni és kész.
Simán is ment, de gondoltam pár elemet átemelek a blogról, de nem nagyon ment, már csak azért sem mert ez itt a blogon csak egy skin és a wp motor nélkül nincs értelme a html kodjának, annyira meg nem voltma unatkozós kedvembe hogy megírjak egy sima designt..
Szóval angyjából megoldottam, a fele css a fele html, szal nagy baj nem lehet, mert Slo "bácsival" nem nagyon css eztünk, szal talán azt amjd értékeli.
A legnagyobb godnom az volt hogy nem volt ötletem mit írjak/rakjak a honalpra, mert most mit..? Szal üres duma az egész, de meghallgatnám hogy a többiek mit dobtak össze neki.. szal irjátok már le :)

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr441996445

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gerely 2009.06.07. 17:16:38

és hol lehet lesni? én amikor ilyet csináltunk tavaj akkor a scuderia ferrariról csináltam :D
süti beállítások módosítása