Review

2009.06.01. 13:03

Most delött egy picit nézelődtem blogon és rengeteg érdekes dolot találtam meg újra, és sok dolgot le is szűrtem. PL azt is h kb fél éve mindenki sokkal jobbkedv volt, mind1 h milyen témáról volt szó, mindenki oldotabb volt, mint ma. És persze érdekes volt visszaolvasni mondjuk fél éve mit gondoltam a dolgokról, na és persze látszik hogy fél éve még géeplni se tudtam igazán.. Most már azért alakulgat, de még mindig nem az igazi..
Másik dolog meg. Tegnap volt itt Kata és jót röhögtem rajta, hogy ilyen wietnami krémmel nyomja, mert meg van fázva vagy mi, és jót röhögtünk h sirunk kb egymáson, de ma én si elérkeztem erre a pontra, mert mint már írtam taknyom nyálam összefolyik.. Durva ez a cucc, de sztem ennél csak a torma lenne jobb, lehet h át is ugrok venni egy adagot és megcsinálom.. :D

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr501996421

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gerely 2009.06.01. 16:01:41

behaltam... totáltakony a fejem.. még a 15-20 turorudi sem segített amit beküldtem nem vénásan

weinie4 · http://weinie4.extra.hu 2009.06.01. 16:04:45

off papírt Andinak! on nekem már csak egy kis morcain, vicodine, vagy methadol kéne..

Gerely 2009.06.01. 21:01:21

tudom.. leadom neki... termelek mintakurvaélet green
süti beállítások módosítása