Mégse megy iskolába

2009.06.01. 16:20

Úgy volt hogy holnap megyek iskolába, mert én keméyn vagyok és megirom a matekot, de egyre szarabbul vagyok.. Probáltam magam azzal áltatni, hogy már javulok, és már jobban vagyok, de az az igazság, h ez nem nagyon fedi az igazságot. Lázam talán nincs, bár ez nem tuti, mert eddig nem fáztam a szobámban 1 polóban, most emg be van fűtve, és pulcsiban ülök és nincs melegem na..
Már ez a qurva wietnami xar se hat, rákenem a fejemre (tudjátok ez a kis 50ft nagyságú kis fémdobozos szoci szörny) és kb 1-2 percig zsibbad, de már nem tisztul az orrom tőle.. Szal most már csak olyan mintha 5-10 percenként orrbarugnának labdával.. tuti jó..
Kipróbáltam a meleg bodzaszörpöt, de nem az igazi.. És már inni, és enni se akarok, mert nem tudok, ugy értem h csak a számon kapok levegőt, de az tele van, akkor nem tudok hol levegőt venni, szóval kell valami megoldás.. (gégemetszés? kinek van tollbetétje? )

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr511996423

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ikrény · http://ikrenyblog.szunyi.com 2009.06.01. 16:37:05

Ha az a vietnámi kenőcs valami mentolos, akkor egy tipp: ha már kidörzsölődött az orrod alja a sok orrfújástól, akkor jó vastagon kend be. Eredmény: annyira csípni fog, hogy taknyod, nyálad, könnyed egybefolyik :D Véletlenül egyszer így csináltam. Nem a mellkasomra kentem, hogy szagoljam, hanem kapásból orr alá. Instant rohangálás :D

weinie4 · http://weinie4.extra.hu 2009.06.01. 16:41:08

mellkasra még nem is próbáltam, ez nem mentolos, ez inkább ilyen.. mit tudom én de most nyomok mindkét helyre.. mellkas és orr alá, amugy lassan már orromba kenem, mert nem hat már, immunis vagyok.. :D eddig si az orrom köré kentem de egyre inkább nem hat.. :S

Ikrény · http://ikrenyblog.szunyi.com 2009.06.01. 16:50:21

Akkor mást kell keresni. Mondjuk fokhagyma jó apróra vágása és megrágása :D Azzal meg ne gyere, hogy úgy nem megy a csajozás, dönts, melyik a jobb: megfulladsz vagy vársz néhány napot? :D Mondjuk rakhatod még orrba is a felaprított hagymát, de én azt nem nagyon próbálnám ki. Bár amilyen őrült vagy, te megteszed :D

weinie4 · http://weinie4.extra.hu 2009.06.01. 16:52:19

kiszárítom és felszippantom.. :D még olcsó is.. :D mugy hagymát én se nagyon nyomkodnék az orromba, de lehet h ezt a fokhagymás rágós dolgot kipróbálom :)

Gerely 2009.06.01. 20:52:53

önts, melyik a jobb: megfulladsz vagy vársz néhány napot? :D esküszöm vért hánsz napokigot olvastam :D:D:D a vietnámit kend a farkadra green vérbőséget okoz green green green green (fábri)

weinie4 · http://weinie4.extra.hu 2009.06.01. 20:57:11

aha persze, aztán álló árboccal rohangáljak itthon mi..?
süti beállítások módosítása