Köröm-design

2009.06.01. 16:39

Indexet, pontosabban velevetet nézegettem és mindig megakad a szemem pár cikken, most épp nem celebes picsás, menős, Győzikés hír, most épp egy körömfestési cikket találtam. Nyilván nekem nem kell, de az illetékesek megfontolhatják, mert sztem tök jól néz ki. Én még nem láttam hasonlót, de tök ötletes. Az 1920 as években volt menő állítólag, és most a nagy divaházak kezdenek vele visszajöni. A lényeg annyi hogy a körömágynál a köröm vagy natúr (lakkozott) marad, vagy valami jó kontraszt szint kap a fő színhez képest.
Nade inkább itt van pár kép. (kattra nagyobbak..)

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr31996425

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása