Beteges

2009.06.01. 08:38

Na engem is utolért ez a xar. Alig élek, teán és kekszen tengődöm, de nem sokat segít.. Még apuhoz se tudtam elmenni, mert taknoym nyálam összefolyik.
Anyámra meg ki vagyok akadva.. Végre találkoztunk volna Brigivel én meg filmeztem és alszundikáltam, de mondtam anyámnak hogy ha esetleg elaludnék rajta, és csönget valaki akkor menjen le.. (mert egyébként nincs az az isten hogy ő pl felvegye a telefon -még ha mellette is csörög- vagy épp lemenjen ajtót nyitni.
Erre felkelek, látom h 11-12 valahogy így, már nem emléxem, lényeg h késő volt, erre anyu, bejön, (tv nézett a mellettem lévő szobában) hogy hallotta hogy csöngettek, ki volt az..? BAZMEG!
És mintha misem történet volna, nézte tovább a filmet, mikor meg rákérdeztem h "hélló!" úgy volt h most 2 óárig te intézed az ilyen dolgokat, mert én lehet h elalszok, vagy mit tudom én, erre meg: "dehát izgalmas rész volt a tv ben.."
Leszarom az izgalmas részt!
Na mind1.
Amúgy a betegség annyira tetőzött h most már a torköm mellett a fejem is fáj, nem kapok levegőt, érzem h a fülem is kezdenek odalenni,  és ennek tetejébe még elfogyott a teám is, és most meg ilyen xar, noname, anuyféle teát kell innom..
Igazi áldás!

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr691996420

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ikrény · http://ikrenyblog.szunyi.com 2009.06.01. 12:13:18

H1N1! karantén, szkafanderben mászkáló emberek, ÁNTSZ, egészségügyi miniszter, sajtó, WHO és még sorolhatnám, mi vár rád :D Viccen kívül: jobbulást, nincs annál szarabb, mint a "nyár" folyamán elkapni egy szar betegséget. Teához annyit, hogy menjél át Tescoba (hacsak anyukád nem vállalja ezt át), és vegyél Tesco teát. Fogyasztható, és annyira nem is noname :D

weinie4 · http://weinie4.extra.hu 2009.06.01. 12:15:28

már tormát is akartam venni, de rájöttem h gcire nincs nyitva semmi..

Ikrény · http://ikrenyblog.szunyi.com 2009.06.01. 13:00:53

Hohó, tényleg, pünkösd van. Akkor akármilyen szar is, a mai napot még ki kell bírnod a házi teával :?

weinie4 · http://weinie4.extra.hu 2009.06.01. 13:03:04

jelenleg semmilyen tea nincs már itthon, szóval meleg cukros viz rulz!

Gerely 2009.06.01. 16:05:09

komolyan nem képes felálni a tv elől és kinyitni egy kibaszott ajtót?? bazmeg ha az én anyám lenne tuti pofonbasztam volna.. (persze így könnyü keménynek lenni...) a tescos gyümitea kurvafinom... a pikkvikk elbújhat a gecibe mögötte

Gerely 2009.06.01. 16:06:27

@Ikrény: hát igen... a neten nincs ünnepnap mi? :D nólájf...

weinie4 · http://weinie4.extra.hu 2009.06.01. 16:08:42

amugy a tescos teát már nézem multkor, igaziból nem azért mert azt akartam venni, csak drágább volt mint a pickvick, és nem tudtam mire vélni.. nálunk a pikkvikk megy, szal aztán mégis azt vettem, de az én kedvencem a lila earl grey.. citrom nélkül..

Gerely 2009.06.01. 20:59:46

mifasz?? bazki énnemtom nálunk vmi tesco extended edisön lehet de a tescos sokkalolcsobb... és fincsibb B)
süti beállítások módosítása