Review :: Chris kertiparti

2009.05.31. 10:56

Kb 1 órája értem haza, hála Tammynak, amit utólag is köszönök, és persze Rolinka is hogy ki tudott vinni  a helyszínre :)
Én már 3 fele kimentem Rolival, Krisszel, Kömivel hogy előkészítsük a kaját. Minden jól ment, közbe sör, szal jó volt. A kaja is szépen rotyogott és szerintem egész ehető lett :)
Kb mire odaért midenki addigra kész is lett, szóval midenki asztalhoz ült, volt aki tányérból volt aki pohárból.. :D ette, aztán persze megkezdődött az ivászat. Én végig söröztem főzés közbe is, és a Kömi féle pálinka nekem nagyon betett, szóval 1-2 óráig jól elvoltam, de aztán leért a dolog és akkor voltak gondok, de "jól kezeltük" utánna pedig semmi bajom nem volt már ellentétben pár emberrel..
Patrik és Batman szokás szerint hozta a formáját, de most az anális élvezeteknek szentelték az estét, amit a továbbiakban nem kívánok ecsetelni.. :D
Chris nagyon jó házigazda volt, és szerintem midenki nevében mondhatom, hogy KÖSZÖNJÜK :)
A partin elég sok kép készült aminek kb a 95% használhatatlan, mert tök homály, meg ilyenek, de azért feltöltöttem ugyhogy a tovább után leshetők, és persze a továbbikban a képek részen is elérhető, nézésre és letöltésre is :)
És akinek van esetleg még képe/videója, az keressen fel itt, vagy msn vagy akárhogy :)
Na ittvan he! Lessétek!
Letöltés itt.

[gallery=50]

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr391996417

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Roland alias Tedroy 2009.05.31. 12:44:11

thx Bics :D

weinie4 · http://weinie4.extra.hu 2009.05.31. 12:46:40

Tedroy megmondja a frankót :D

Roland alias Tedroy 2009.05.31. 13:07:24

Öcsém most mesélte, hogy mit művelt Patrik meg az Ákos. kell hozzá gyomor, nekme már forgott mire befejezte... :O

weinie4 · http://weinie4.extra.hu 2009.05.31. 13:09:41

fésű rúlz! + tusfürdő :X =)

Lisztes 2009.05.31. 17:19:12

Igazából, sztem itt kezdődika buli! Nem osztok a negatív véleményekkel, mert ien bulit nemlehet komolyásggal csinálni, én spec kva jól éreztem magam, úgyhogy thx chris!!! Rongálni nem rongáltam semmit, lehet idegesítő voltam, de most egy partyn üljek a széken és mosolyogjak??? Szal itt maximum akkor fogok vissza ha a Chris aszondja h Patrik okosabban , mert az ő buliján voltam, ennyit erről! Hidro kád rulz!!!

Thommy 2009.05.31. 23:46:35

Köszöntük Szépen! :D :D
süti beállítások módosítása