Meghalok!

2009.05.30. 13:06

Ma én főztem itthon, mert anyu kitalálta, hogy legyen chilisbab, és én azt ugyis olyan jót tudok, csináljam én. Mondtam hogy ok, no para, megoldom. Így is lett, és mikor már rotyogott, bejöttem filmezni akkor betoltam arcba egy kis kaját is, mindezt kb 11 kor, mert már kajás voltam.
Megettem a reggelimet (már másodszor), és gondoltam most ez kitart egy darabig, aztán kb 11:40 kor szólt anyu, hogy ő már enne, hogy ebédeljünk. És mire kimentem, addigra persze kimert nekem egy jó adaggal, és meg ahogy tudtam (teljesen) megettem mindet, és jelenleg úgy érzem magam mint egy tömött liba, és kb úgy nézek ki mint egy terhes kismama.. :S
Halni készülök, aludnom is kéne, még mielött kimegyek Chrishez, de nem nagyon van kedvem ahoz se, na meg ugye kb nem is tudok hasra fordulni.. :S

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr171996416

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása