Kihalt blogvilág...

2008.05.27. 20:35

A z útobbi időben azt vettem észre hogy egyre kevesebben avgytok blogköelben, és ha vagytok is akkor is csak het 2-3 post jobb esetbe de van aki csak heti egyet.. :S
Elhiszem h midnenkinek sok dolga van és ez nem si lecseszés akar lenni vagy ilyesmi, csak egyfajta észrevétel..
A kkomentek száma is jelentősen csökken, szóval picit csalodott vok.. Nem aza  célom h mindenki rólam olvason, csak.. ..azért mégis :D Egoista vagyok és nem is tagadom! :D

Remélem hogy nem hagyjátok cserben blogjaitokat blogger társaim, és remélem h ezentúl is olyan lesz a blogéletünk mint mikor elkezdtétek.. ..vagy még jobb :D

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr201988949

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Andi 2008.05.27. 21:11:19

Jajj Dini!Én minden nap olvasom, csak tudod egy csomószor írsz a gépekről (és persze én mindent értek) és nem akarok beleszólni, mert túl jó vagyok hozzá és inkább rád hagyom, meg nem osztom ittf feleslegesen az észt! :D :D :D

weinie4 · http://jackieblog.extra.hu 2008.05.27. 21:18:53

:D Ennek nagyon örülök hogy van eg ybiztos érdeklődő az életemben :)

smöRe 2008.05.27. 21:40:30

Én is olvasgatom,de vannak oylan témák amikhez nem tok szólni, mert egyszerűen a téma már félig le van zárva/vagy egyszerűen csak nem tudok hozzászólni (pl mert még nem láttam az adott filmet.) Ha pl oylan témák lesznek mint: -sex -suliban történt dolgok -partykról vélemény/emlékek (...) /szervezés -ruházkodás -zene (bár ugye ez is eléggé az egyéntől függ) -sztratoszféra kutatás -nyári progik stbstb akkor ígérem h irok =)

Ikrény · http://ikrenyweb.extra.hu 2008.05.27. 22:08:28

Igazad van Weinie, én is leragadtam a blog írásával. Mostanában nincs érdekesebb témám, meg az oldal írásával foglalkoztam, hogy legyen tartalom. Most is próbálkoztam, de egyszerűen nem tudom, hogy hogyan kéne megvalósítani az ötletem... Pedig még 3 témát minimum akarok az oldalra ;)
süti beállítások módosítása