Tokio Hotel

2008.05.24. 12:37

Ma megint előkerestem a Tokio Hotel albumaimat (igen, van több is.. :P ) és megint elkezdtem őet hallgatni, sé rádöbentem hoyg ez jó zene.. :D
Még mielött nyulnál a komment gombhoz, jelezném hogy most fogom kifejteni..
Szóval sokan azért nem szeretik, mert mindenki utálja őket, de főleg csak hallomásból, és igazaiból egy számot se halott tőlük vagy max egyet.. Meg pl ha vlaki társaságba megszólala h én utálom őket akor a többség nem áll neki visszaosztani, hanem inkább csak: "...ja, tényleg, én is utálom őket.."
Szerintme nincs abba semmi rossza ha valki oylna együtest szeret amit mindenki utál.. Én kifejezetten birom az olyna dolgokat amiket mások utálnak.. :D
A másik meg a ferde dolgaik.. Sokan azt mondják hogy azért nem hallgatják őket, mert hoyg buzik.. Hát nem tom.. Ez oylan dolog h kb ugyse fox velük soha tlaálkozni akor miért tartanék attól h leteper..?

Tudom hogy emg fogtok kövezni de én szeretem őket, és nem is szégyelem.
A durva egyébként az a bandában hogy már angolul énekelnek és angol albumot hamarabb találsz enten mint pl a rendes német nyelvűt.. Egyébként volt olyan haver akinek az angolt mutattam és qvára bejött neki, és mikor ugyna azt a számot mutattam neki németül akkor emg szidta h büdös Tokio Hotel, pedig ha tudta volna h kb 3 perce is azt hallgatott...
Szóval érdekes dolgok ezek..
Most tlaáltma egy tök jo szavazós mokát, szal szvazzatok hogy ti hoy vagytok vele.. :D

 [memedex: pollid#485552]

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr481988943

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása