Ma picit körbelestem az osztályon belül kinek miylen oldala van. Ez alatt értem a németes csoportot , akik már html-el foglalkoznak és vannak oldalaik, és azt kellett látnom hogy minden oldalon kint vagyok. :D Ez tök jó, és mégegyszer köszönöm azoknak akiknek eddig nem tettem :D
Lassan úgy érzem hogy default link vagyok az oldalakon :D

Más:
Ma Dávid felvetette hogy mekkora istencsászár lennék (=jó lenne ha..) ha lenne egy ilyen chatbox/chatoldal is a blogon. Picit utánnajártam és hát sok xar megoldás után egyik régi ekdves ismerősöm Paul Finch küldött egy linket, ami úgy tünik jó lesz. A kommentbox nagyon tecetős, letisztult, és egyszerű, ámde a legújabb technikákat képviseli. Ajax alapú, így frissitni se kell az oldalt, hanem magától megjeleníti realtimeban. Már le si szedtem a crackelt ingyenes verziót, amit fel is töltöttem, de az emblem dolog még nem nagyon akar menni.. :S
Ha minden jól megy akkor holnap megkérem Slo tanárúrat hoyg segítsen picit. Már nagyon utálhat. Kb én avgyok az aki mindig okoskodik, és felvetek hülye kérdéseket. Nameg multkor ora végén szoltam neki hogy picit segíthetne, és segítet si csak már későn szóltam és így picit kilógtunk órából ( Pontosabban nem lógtunk ki, cska mivel mindenkit elengedett elöbb egy picivel, így gonodlom azt tervezte hogy ő is elöbb lemegy, de mivel én áthuztam a számítássát biztosan csúnyán nézett rám miután elmentem.. :D )

Múgy a képek is meglesz oldva mert többeknek nem tetszett a Flickr-es megoldás, mert túl hosszadalmas volt leszedni a képeket egyenként, szóval úgy döntöttem hogy ezentúl RAR-ban is fent lesznek és Flickr-en is. RAR-ban valszeg 800*600 ban, Flicr-en pedig 640*480 ban... Rájöttem hoyg tök felesleges 2400*1680 ba felrakni.. :D
Mára ennyit!
Byebye!

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr941988938

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ikrény · http://ikrenyweb.extra.hu 2008.05.22. 17:04:07

Egy cbox nem lett volna egyszerűbb megoldás? :D Szerintem működne itt is, bár nem próbáltam még blogon. Annyi az egész, hogy regelsz a www.cbox.ws oldalon, beállítod a színeket, meg a méreteket, aztán a kapott html-kódot bemásolod. Elvileg működnie kéne, mert a blog is html-kódokat használ.

Gergoe · http://www.gergoe.extra.hu 2008.05.23. 16:07:32

Nos hát ez télleg ígyvan, h default vagy. Végülis sztem nem meglepő dolog hogy így van, hiszen azért elég sokan olvassák a blogod és ha vki meg csinált htmlt akkor miért ne? hát folyton azt olvasom akkor belinkelem oszt jónapot. Amúgy szivesen.
süti beállítások módosítása