Ma meglestem a tegnapi showder clubbot és sztem jó volt. MIndenki azt mondta eddig hogy a Hajós xar ovlt és elqrta a műsort.
Ez iagziból sztem így nem igaz, és aki picit is ismeri/nézi Hajós Andrást az tudja hogy miylen fanyar humora van és hogy ez midnig is így volt. Sztem ezzel a szerepléssel nem tett semmi rosszat, és inkább a közönségnek nem esett le hogy ő már a bunkoságot parodizálja, és nem akar ő bezsólni, csak ha mindneki poénra veszi akor jó lett volna,de csak ő tett így..
Másrészről megértem hoyg miért iylen feldúlt/ideges. Mert ha jól megnézzük ő már évekóta  a szakmában van és mégse karolta fel senki...
Most meg itt ez műsor ahol iagzibol full kezdők vannak betanítva iylen közepes kategóriás pontokra.. Szerintme ebben az lenne a lényeg hogy enm tnaulod be hanem felmész és tolod a hülyeséget, ami épp jön..
Mert pl én is betudok tanulni egy szöveget poénnokkal hétről hétre és abban semmi kunszt nincs...
A Hajós felment és adta amgát/a be NEM tanult poénjait..

Most meg fogtok kövezni, de ezt inkább mondanám "művészetnek" mint a többieket. Lehet h én is pont oylna hülye vagyok mint Hajós és azért nekem jobban bejön ez a fajta humor, mert mint tudjuk én enm szeretem a hétköznait... Inkább hülyét csinálok magamból mint hoyg ugy nézzek ki mint akárki. Inkább járok piros trnacipőben és "esőkabátban" mint egy félcédulás, de sztem ez még mindig többre becsülendő mint az h másokat majmolok, és az a menő amit  a tv-ben látok..
Idézet: "... jó csak másokat követve lehetsz, de másokat követve első sosem lehetsz..."

Szerintme ez sokat elmond, és ha picit magunkba lesünk tudjuk hogy miről beszélek..
Mugy a cím azért jött mert ugye House-t mindig 4manhez hasonlították, én pedig ugy érzem picit olyna vagyok mint Hajós András. ( Igyexem mindig a középpontban lenni, ami megy is, de a végén mégis mindig mindenki rjatam röhög..)

Visszatérve... Ne úgy értsétek hogy most a többi stand up comedist nem birom, csak pl én Hjaóst többre becsülöm.. Ő megmondja a frankót, még akkor is ha nem azt akajuk hallani. A többiek közül Kovács András Pétert kedvelem még. Ő az aki (ha még be is tnaulja) tudja hogy kell eladni azt, és az ember tényleg élvezi, mert úgy tünik hogy tényleg átéli velünk újra..

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr361988937

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csoki 2008.05.21. 17:18:50

Szeva Jackie! Én mot nétem meg a Hajós Stand up-os fellépését és meg kell hogy mondjam én csalódtam benne.Szerintem itt ilyen "enyém a világ,szarok bele mi tetszik a közönségnek"érzésem volt.De ez csak az én véleményem.Ha másnak tetszik az meg az ő dolga.Csak ennyit akartam!

weinie4 · http://jackieblog.extra.hu 2008.05.21. 19:17:22

Mugy nekem se feltétlen tetszett, de tudtuk hogy ki az a Hajós és nem hiszem hogy ást kelet volna várni tőle..

Balage · http://mrbalage.extra.hu 2008.05.21. 20:34:40

Szerintem nem betanult szöveget mondják. Amiket mondanak történetek azokat lehet hogy elpróbálják párszor otthon a tükör előtt, de egy ilyen műfajba magolással nem lehetne érvényesülni. Pl: "egyszer felléptem 60 állófaszú ember előtt, nah ott legyél vicces" Ott improvizálhatsz, mert a betanult szarral nem sokra mennének. De ha így nézed akkro hajós is betanulta a szövegét, "a rutin meg az évek" tanították neki.

Kömi(Dávid) · http://www.myspace.com/komi0711 2008.05.21. 20:49:48

Sztem am betanult a szöveg! Az igaz h kva jól csinálják dehh vmilyen szinten biztos betanult! Dani am rohadt jó lenne ha benyomnál vmi Chatet az oldalra ha már úgyis van avatar lehetne egy chat is és nemcsak kommenteket írkálnánk:) Sztem jó 5let ha meg tudod oldani akkor old:)

weinie4 · http://jackieblog.extra.hu 2008.05.21. 21:06:30

Hú látod ez nem is hülyeség.. :D Csak attol fosok h lehet h a kommentek rovására menne.. de meglesem mit lehet tenni.. :D mugy tényleg jól nyomják, csak én mégis inkább Hajós tisztelném.. :D
süti beállítások módosítása