Windows hátterek..

2008.05.18. 20:24

Most jövök egy torrent oldalról, és hát elgondolkoztam..
Láttame gy iylen torrentet h winfos hátterek..
Na most egy ilyet úgy képzele el az mber hogy csupa-csupa szép kép, nagy felbontásban és mind bazi jók.. N és ezt követően jönnek a csalódások.. Az első: nem seedeli senki, ami gyanus (mint késöbb kiderült azért emrt oylna xar képek, hoyg aki leszedte rögtön nyomot egy shift deletet)
Szóval végre lejön és akor ilyen szinte pain kategoriás képek 800*600 ban..
De könyörgöm kinek van manapság 15" képernyője..? Vagy akinek van az is 1024*768 on tolja minidmum..
Nekem 19" és én 1280 on tolom.. amin a 8*6 os kép elég ratyi..:S
A másik meg hogy olyna képke h ránézel és sirsz.. Van egy közepessen xar kép, és akor szivárvány szinnel rá van irva nagy betükkel h win xp.. :S
Ki az aki kirak ilyet..? De most komoylan..
Dobok is pár példát..

Várom véleményteket.. :D

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr181988934

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jocee · http://joceeweb.extra.hu 2008.05.19. 12:23:43

Télleg nagyon jók a képek, nekem amugy 17"-os monitorom van, a hátterem meg sima kék... Ennyi... :D

Ikrény · http://ikrenyweb.extra.hu 2008.05.19. 15:09:26

Én erre csak azt tudom mondani, ha már winfos háttér, akkor legyen má' az örök sláger: Linux-pingvin tűzön sütögeti a Windows-zászlót :D Egyébként az én monitorom is 17"-os, 1024*768 felbontáson van, és általában ilyen letöltött tremészetképek vannak kint. Tök jók, pl havas hegyek, patak a hegyekben :D

Ikrény · http://ikrenyweb.extra.hu 2008.05.19. 22:26:45

Ja, Dani, már sokszor említeni akartam, de mindig kimaradt. Panaszkodtál, hogy nem tudod átírni a (more...) szöveget mondjuk "Tovább"-ra. Írom a megoldást: bemész a kinézet szerkesztéséhez, ott a Fősablont választod (index.php). Ctrl+F kombinációval megkeresed, hol található az a szöveg, amit kiad törésnél. Ha megtaláltad, azt átírod az óhajtottra, aztán csak mentened kell. Nálam legalábbis működött :)
süti beállítások módosítása