Vasember... Na ne máá..

2008.05.17. 14:50

Ma meglestem az Ironman című filmet és hogy őszinte legyek nekem nem tetszett.
A film maga jól meg lett valósítva de az a laptörténet sztem kb ott emgbukik hogy egy barlangban szétkap pár atomrakétát és parázson összeüt egy atomreaktort amit beépít a szívéhez..
Nade msot komolyan.. A Transformers is gyanus volt, de ott leaglább úgy oldották meg hogy a földönkívüliek hozták létre ezt a technikát, amibe nem nagyon lehet beelkötni, mert hát nem ismerjük a földönkívüli technikát..

 

Na meg a másik hogy megfenyítik h egy napja van összerakni a fegyvert és akor egy szívközeli reaktorbol egy nap alatt összehoz egy olyan "vasembert" amiben van lángszóró, rakétavető, stukker, páncél, na és lábba interált jetpack...
Meg pl a saját háza.. Megtervezi az még ok. (Mondjuk enm tom kinek van iyeln tervezőasztala, még akor is ha te vagy Bill Gates) És akkor 5 óra alat legyárja és lefesti az összes alkatrészt... (Ami mellesleg arany és titánium ötvözet; kiváncsi lennék honnan szerez be kb köbméter aranyat, és titániumot..)

Már érzem h kb Patrik és Balage belémköt majd hoyg én mindig mindenbe belekötök, de azért nem kéne elszálnni a dolgoktól.. Ha pl azt mondta volna h 29nap legyártani még el is hitem volna, meg ha pl az elején enm egy barlangban parázson szereli össze hanem mondjuk csúcslaborban csak fogságban..
Szóval érdekes..

Várom tőletek is a véleményeket hogy kinek hogy tetszett aki látta, és hogy ti mit gondoltok róla..
Remélem azért nem köveztek emg azért amit leírtam, de picit azért gondoljatok bele..

Más:
Tegnap megkérdeztem Újhullámba hogy hogy is megy ez a rendezvényszervezés, és azt mondták hogy a belső helység (ahol van billiárd és csocso is) teljesen szabad és ott azt szervezünk amit akarunk.
Annyi kikötésük volt hogy ha szervezünk valamit akkor aznap este jöjjön össze minimum 30e forintnyi bevétel.
Én picit utánna számoltam, és ha 20 ember jön cska már akkor megvan sztem.. Mert pl mindeki eszik egy pizzát (690ft/32cm), iszik pár üveg üditőt (2,5dl/üveg=200ft), na emg godnolom lemenne pár korsó sör na és pár fütyülős például...
Na meg akkor billiárd 500ft/óra, és akkor mondjuk minden lejátszot körben aki játszik bead 50-100ft ot és akkor az is megvan...
Úgyhogy nagyon úgy tünik nekem hogy az első idei party hullámban lesz kb 20-30-40 fővel.. :D
Akinek lenne javaslata/tanácsa az irjon rám/komment...
Mugy mint már írtam a tegnapi képek már fent vannak slideshows linkekben..

Várom véleményeteket a filmhez és a hullámhoz egyaránt.

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr111988932

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lisztes 2008.05.18. 14:54:36

Hát Dani nem értek egyet veled, sztem nagyon is jófilm volt. De amúgy megfigyelhető h neked úgyse tetszik az ami általában az embereknek tetszik, tehát nincs miről vitázni:), de hát persze mindenkinek megvan a saját ízlése, neked sztem még a földönkívüliek se tudnák behatárolni :D, na peace! UI: Rem nem sértődtél meg!

Jocee · http://joceeweb.extra.hu 2008.05.18. 16:57:52

Én személy szerint még nem láttam a filmet, de így trailerek alapján nem lehet rossz... Majd egyszer talán megnézem ;) ...

smöre 2008.05.18. 17:43:09

Szerintem kössük össze a kettőt. -> Újhullámban 20an félrészegen Vasembert nézünk. Ellenvetés?

weinie4 · http://jackieblog.extra.hu 2008.05.18. 18:40:47

Nme sértődök meg, csak probálom keresni h akkor miért is jo film.. Mert azért gondolj , bele.. Egy barlangban..? Reális ez..?

weinie4 · http://jackieblog.extra.hu 2008.05.18. 18:41:46

Félrészegen ugyis mind1 h xar vagy jo e film.. :D

Balage · http://mrbalage.extra.hu 2008.05.18. 18:52:15

El kell rugaszkodni kicsit. Én pl Losttal vok/voltam így, h az első 3 évad még oké volt nem volt nagy hókuszpókusz és akkro smot a 4-ben már kezd bejönni ilyen időutazás meg időeltolódás a sziget és a külvilág között. És mikor bejöttek ezek énis mondom ez már nagy kamu nem nézem tovább, mert eddig még akár meg is történhet a dolog a valóságban, de ezek már nagyon abszurdak. És akkro eldöntöttem, hogy nem ragaszkodom a valósághoz, inkább élvezem a a sorozatot és szemethúnyok a képtelenségek felett. De az a tetszés olyan dolog, h ahány ember, annyiféle ízlés. Pl zeller szerint a borat oscar-díjat érdemelt volna, Bali szerint zuzzuk be az összes tekercset és dvd-t.

weinie4 · http://jackieblog.extra.hu 2008.05.18. 19:28:28

:D off most irok uj postot, mindenki ide! on

Jocee · http://joceeweb.extra.hu 2008.05.21. 17:43:51

most töltöm a filmet sztem este meg is tom már nézni kíváncsi vagyok :D

Jocee · http://joceeweb.extra.hu 2008.05.21. 17:47:22

engem érdekel a rendezvény amugy, lécci szólj ha majd minden ok... :D
süti beállítások módosítása