Tutti-frutti izű varázsital!

2008.05.14. 20:07

Most hogy már mint azt olvashattátok, tele van a tököma  rendszerel, úgy döntöttem hogy ez se baxhatja el az estémet, így régi jóbarátomhoz fordultam:
ENERGIA-ITAL: tutti-frutti ízű szénsavas ital :D
A legjobb dolog a világon amit eddig feltaláltak.. :D
Gyorsan átmentem boltba, vettem 4dbot amiből másfél már bennem van.. :D
Már most nagyon pörgök és teljesen kész vok.. Bizsereg a testem :D (NEM ÚGY!) :D
Felhangosítottam a kedvenc zenéimet és most azokra énekelek, táncolok, iszom az energiaitalom.. :D

Jelenleg töltöm fel a choperbike-agyról készült képeket, és amint fentlesznek linkelem is.. :D
Mivel sok helyet elvinne így aki meg akrja lesni az katt a továbbra ;)

Na itt is vannak:

 

Vagy esetleg itt van slideshowban, nagyob méretben..
http://www.flickr.com/photos/21661119@N04/sets/72157605055063770/show/

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr181988924

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása