Már jó napom van! :D
Megittam 3 energiaitalt, és teljesen euforikus állapotban vagyok.. :D
Amorf ördögöet hallgatok és jól érzem magam.. :D

Na anyámnak sikerült elbaxnia a kedvem megint..,
AKKORA TAHÓ HOYG AZ MÁR FÁJ!
Tudom hogy most megint én leszek a rossz h itt szidom, de a bunkoságnak is vannak határai..
Ugye vanak albérlőink, és levittem nekik a késélezőt még kb hónapja.. És anyu szólt kb 2 hete hogy kell neki. Fel is hoztam rögtön, azóta használta is, és azóta megint kellet fiuknak (amiről én nem is tudtam)
és most meg beront szobámba h azonnal kerítsem elő a késélezőt, de úgy lebax mintha legalább a fél házat eladtam volna (amihez lenne is jogom mivel fele rám van iratva... :P )
Szóval lebax... Jó, semmi gond, lemegyek a fiukhoz elkérni, mert máshol nem nagyon  lehet, de közbe még halom h csapkod itt össze-vissza.. Erre lemegyek és mondom fiuknak mi kéne, erre kiderül h még anyu adta oda nekik, de megin én vok a rossz h eltüntetem, és ha szólok egy szót is akkor meg én vagyok a bunkó...
Csak azt nem értem h akkor minek akar ölelgetni minden nap (mert az a szokása mindig h bejön/odajön és megölel, amit utálok, mert ne ölelgessen má.. ..ugy értem megölelhet , de úgy teszi mintha kb 4 éves lennék, és ilyen babusgató szavakkal körbefon.. :S 
Szóval ezzel talán a bunkoságát akarja ellensúlyozni vagy nem is értem..
Tiszta változó.. És egy szót nem lehet neki szólni mert ugye most lesz neki szívkatéterezése és nem lehet felizzgatni addig, nehogy rosszul legyen...
De úgy érzem hogy  a népnek kezd elege lenni...
Úgy értem hogy mama is beszélni akar majd vele, apu is, judit is néha nehezen viseli én meg pláne..
Csak ugye most nem lehet és így mindenki magába folytja a mondandóját...
Komolyan azt várom milyen kifogása lesz a tk. pénzel kapcsolatban.. :D
kb ez lesz: "... nekem már nincs pénzem, kérj apádtól!..." 
És akkor ezek után másnap kb szokott venni magának egy új cipőt/kabátot/táskát/felsőt/ékszert.
Ezek után hogy bizzak/bizzunk benne...???
Na mind 1 nem qrom fel az agyam...
off
Egy idézet még aputól..:
"... részben szerintem a Judit azért ment el mert a Kati (=anyu) elüldözte...  ...megértem hogy elment... "
off2
Mugy nem kell aggodni, nem tervezem h az eladással megszüntetem a kertiparti helyszint :D
on

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr1001988925

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ikrény · http://ikrenyweb.extra.hu 2008.05.14. 22:22:33

Ismerős szituáció. Csak nálunk ez máshogy van. Előfordul az ilyen "hova raktad?" eset is, de bőven van a "pakolj el!" témából is. El is pakolnék, de amikor ők pakolnak ki a konyhában mindent, én csak egy szelet májkrémes kenyeret eszem, akkor miért én pakoljam el mondjuk a vajat, a szalámit, az uborkát és társait? Az OK, hogy az általam használtakat elrakom. Másik szitu a "Segíts" felállás. Mostanában kint dolgozom az udvaron (térhálópakolás, földhordás, alap kimérése, aztán majd az ásása), de folyamatosan azzal jönnek, hogy nem segítünk semmit, bent fekszünk a házban. Takarítás: egyelőre össze vagyok zárva húgommal egy szobába, ő szétpakol, én próbálom elrakni az én dolgaimat, de megint az van, hogy mindent előhagyunk... Meg van az is, hogy valamit csinálok jó szándékkal, aztán leb*sznak, mert valamit rosszul csináltam... Na ez hosszú lett, megyek is :) Bye!

weinie4 · http://jackieblog.extra.hu 2008.05.15. 00:25:08

Az nem baj ha hosszuú. Kiváncsi avgyok mindenki véleményeére :) Nálunk is miden stimmel amit leirtál.. :D

Andi 2008.05.15. 12:10:50

Jajj, szegény fiúúúúúk!!!... :D

weinie4 · http://jackieblog.extra.hu 2008.05.15. 12:16:36

Ez nem vicces jó.?!?!?! :D
süti beállítások módosítása