Ma picit szétnéztem más oldalakon pl Balage oldalán, Patrik oldalán, Gergoe oldalán, Csokién, Ikrényén, és a legjobban az tetszett h valamilyen formában mindenhol kint votam :D , amit mindekinek köszönök. Nem is gonodltam hogy ilyen "népszerű" lennék.. :D
Amúgy amiért irom ezt a postot az a, hogy találtam ugye Balage blogján egy másik blogot, Handrás blogja, ahol találtam egy másikat: Machomedia, na és itt találtam egy tők jó postot amit most megosztok veletek..
Egy kis emberismereti leirás fotózásokról...
Tényleg érdekes.. nem illesztem be mert: 1, az ő érdeme, olvassátok nála(egy kis reklám neki)
2, sok helyet elvisz szal pláne olvassátok nála.. :D
Szal katt ide!

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr1001988913

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ikrény · http://ikrenyweb.extra.hu 2008.05.08. 22:42:07

Ugyanmár Jack, ez a minimum, hogy kiraklak :D Most kiszórtam pár linket gyorsan ABC rendbe, aztán leteeeet :D Ma megjött a kedvem, aztán kipakoltam a honlapot. Egyelőre csak egy kis kezdemény, iwiw-en tartom a kapcsolatot Kottrával, ellát pár jó tanáccsal HTML-ügyben :D Majd én is alakítok egy blogot, meg beügyeskedek egy c-boxot :P
süti beállítások módosítása