What 'd happen..?

2008.04.28. 23:05

Már kezdek elpunnyadni.. :s ..ami nem jó jel...
És már  a helyesírásom sem a régi.. :D
Az új blogmotor miatt csak internet explorerbe tudok irni és ebbe a xarba nicns helyesírás ellenőrző, magamtól pedig full lusta vok visszaolvasni.. :D
Már pár napja M.D. House-t nézek és kezd az agymara menni. Ma lestem meg azt a részt mikor 4mant kezelik ki. (Az a kétrészes epizód) Elég durva volt, csak közbe rájöttem hogy lassna jön a 3. évad és azt meg nem szeretem mert csomó uncsi rész van benne, pl a dagadt pasis és társai.. ..tlaán egyedül a rendőr palis dolgai miatt érdekes, de abból is csak kb minden részben 1 új dolog derül ki.. :S
Holnap tők jó óráim lesznek :D 3 angol, bio, magyar, sex :D Szal a magyar leszámítva tök korrekt.
Ma összeraktuk Cinky új hátsókerekét is, és az igazat megvallva igen csak sexy lett így a bike.. :D
Vett rá menő pepita markolatot, meg a hátsó agy is tök jó szinátmenetes :D
Na mondjuk azt se felejtsük ki hogy én meg semmiféle centir eszközzel úgy befűztem... ..összesen kb sztem 1mm kitérése volt, amit még korigáltunk mikor bedobtuk vázba.. :D
röviden: FAXA LETT! :D
Szerdán valszeg megyünk egyet pizzázni, ahova hívtam Lillát is. Már letettem r....    ...oopsz ez titkos.. :D
Szóval már nincsenek komoly terveim, apu mondott vlamit és talán igaza van.. :D
Szerdától meg szünet, és már be van ütemezve hogy Cinkyékkel chopperbike challange lesz. Befejezzük a gépet, ha kell ha nem.. Egybe akarom tudni már azt is.. :D
Hirtelen enny

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr781988903

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása