House vs. Weinie

2008.04.24. 23:22

Ma megint house napot tartottam, és volt egy párbeszéd ami megfogott..
Picit magamra találtam benne, és aki ismer talán szintén átérzi..
Kezdem úgy érezni h én is csak a kifogásokat keresem...
(Ez a második évad 11. rész, mikor House mégiscsak elküldi Stacy-t, és a végén Wilson lecseszi ezért)

-Mit mondtál neki?
-Azt, hogy jobb neki nélkülem.
-Ez valószínűleg igaz.
Bolond vagy.
Te nem is hiszel abban,
hogy jobb lesz neki nélküled.
- Igaz. Csak szeszélyből koptattam le.
- Fogalmad sincs, hogy miért küldted el.
- Ne csináld ezt!
- Ez nem egy nagy áldozat volt.
Elküldted, mert
nyomorultul kell lenned.
-Ezzel a pszicho-szarsággal segíted át
a betegeidet a hosszú éjszakákon?
Vagy csak magadért csinálod?
Segítesz másoknak átérezni a fájdalmat.
-Te nem szereted magad.
De csodálod önmagad.
Csak ennyid van és
ebbe görcsösen kapaszkodsz.
Annyira félsz, hogy megváltozol, hogy
elveszted, amitől olyan különleges vagy.
Attól, hogy szánni való vagy,
még nem leszel jobb másnál, House.
Csak szánni való.

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr491988898

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lisztes 2008.04.25. 16:54:29

Hát Dani van benne igazság, télleg mindenben keresed a kifogásokat, amúgy nemtom h ezt a magánéletedre értetted, vagy úgy általában? Én rájöttem h úgyis rövid az élet, akkor használj ki minden jó percet, akár barátokkal, barátnővel stb. És én pl ezért nem értem az Emosokat, ha vki utál élni, akkor miértnem lesz öngyilkos...ennyi. Szal próbáld mindenben a jót felfedezni, ez amúgy baráti tanács volt, na pacsi, légyjó
süti beállítások módosítása