A Balek...

2008.04.22. 19:13

Már jópár napja letöltötem, akarom mondani megvetem a Balek című könyvet, melyet Hugh Laurie írt, de valahogy csak most fedeztem fel h a winyomon/könyvespolcomon megvan még.. :D
Szóval elkezdtem olvasni, és akárhoyg is próbátam nem tudtam elvonatkoztatni Dr. House alakjátol és akárhogy is próbáltam a főszereplőt mégiscsak HOuse formájában képzeltem el... ..főleg mivel a főszereplőnek is egy Kawasakija van mint ahogy housenak a 2. évadban..
Tehát elkezdtem olvasni, és elöször komoylna féltem hogy nem oylna stílusú könyvet fogok kapni, mint amilyen a sorozatban.. ...és ami az igazat illeti nem is olyat kaptam... ...picit más, de nagyon jó stílusa van.. Picit oylna mintha én írtam volna a könyvet, de mégse tudom mi lesz a következő lapon..
Ngaony izgi, és mikro már azt hinné az ember hogy tudja ki, kicsoda, akkor már megint egy kis "sortörés" és ismét elveszik a fonal, jobban mondva inkább új fordulatot vesz a dolog...

A könyv angyon tetszik. Főleg azért mert nagyon jól illusztrált a cslekmény, minden egyes részletet leír, hogy ki ,hogy nézet ki, vagy milyen ember volt valójában...
Egyenlőre a 20. oldal környékén járok (ami nem sok), de már most érzem hogy jó lesz...

A könyv amúgy mikor kijött bestseller volt. Úgy tudom még most is elég jó helyen áll. Talán ez rámutat hogy Hugh Laurie milyen jó színész és író egyben...

Akit esetleg érdekel a könyv, az dobjon egy kommentet és akkor esetleg mailben "elküldöm"...

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr131988895

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása